🤩Veľkonočné cenové šialenstvo: ZĽAVA 35 %🤩

Čo mám robiť, ak dostanem nekompletnú objednávku?

Jednotlivé objednávky vždy pripravujeme s maximálnou starostlivosťou a ak na niečo zabudneme, veľmi nás to mrzí. Ale nebojte sa, niečo s tým urobíme! Kontaktujte nás na info@vcelarstvi-domovina.sk a spoločne to vyriešime.

 Co dělat v případě doručení nekompletní objednávky?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Zdeňka Paštiková

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Zdeňka Paštiková je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Zdeňka ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť. Neváhajte Zdeňku kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!