🤩Veľkonočné cenové šialenstvo: ZĽAVA 35 %🤩

V balíčku som našiel inú veľkosť alebo príchuť. Čo s tým?

Áno, niekedy sa nám niečo také „podarí“ . Nie sme na to hrdí, ale snažíme sa znížiť chybovosť na minimum a postaviť sa problémom čelom. Napíšte nám na info@vcelarstvi-domovina.sk a my sa na to pozrieme.

V balíčku jsem našel jinou velikost či příchuť. Co s tím?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Zdeňka Paštiková

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Zdeňka Paštiková je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Zdeňka ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť. Neváhajte Zdeňku kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!