🤩Veľkonočné cenové šialenstvo: ZĽAVA 35 %🤩

Čo robiť v prípade neúspešnej platby za objednávku?

Aj keď ste všetko zadali správne, môže sa stať, že peniaze nedorazia. Alebo ste dokonca mohli odoslať platbu s nesprávnymi údajmi. Nezúfajte, aj s týmto vám vieme pomôcť. Stačí poslať potvrdenie o platbe z vašej banky na info@vcelarstvi-domovina.sk a spoločne zatúlanú platbu nájdeme.

Co dělat v případě neúspěšné platby za objednávku?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Zdeňka Paštiková

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Zdeňka Paštiková je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Zdeňka ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť. Neváhajte Zdeňku kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!