🚚DOPRAVA ZDARMA na všetko – ale len na chvíľu, DO 15. 1.📦

Dostal som poškodený tovar. Ako mám postupovať?

Na našich prepravných obaloch si dávame veľmi záležať preto nás vždy mrzí poškodenie výrobku počas prepravy. Ale nezúfajte, poradíme si s tým rovnako ako s poškodeným úľom! Pošlite nám fotografiu poškodeného tovaru na e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk a spoločne to vyriešime.

Podobné otázky

Medailonek Petra

Michaela Michalec

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Michaela Michalec je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Miška ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť.
Neváhajte Michaelu kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!