🚚DOPRAVA ZDARMA na všetko – ale len na chvíľu, DO 15. 1.📦

Kde je môj balíček? Môžem sledovať jeho polohu počas prepravy?

Pri odovzdaní balíčka dopravcovi sa všetka komunikácia o doručení prenáša na dopravcu. Preto sa s prípadnými otázkami počas prepravy musíte obrátiť na dopravcu.

GLS – zákaznícky servis

Telefón:  +421 45 52 42 500
E-mail:
info@gls-slovakia.sk
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 18 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadat číslo balíka a hneď uvidíte jeho polohu.

SPS – zákaznický servis

Telefón: + všeobecné číslo 16877
Kontaktný formulár: TU
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 16:30 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte jej polohu

Packeta – zákaznícky servis

Telefón: +421 221 201 135
Kontaktný formulár: TU
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 18 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadať trasovacie číslo a hned uvidíte polohu.  

Kde je můj balíček? Můžu sledovat jeho polohu během přepravy?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Michaela Michalec

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Michaela Michalec je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Miška ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť.
Neváhajte Michaelu kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!