Kde je môj balíček? Môžem sledovať jeho polohu počas prepravy?
Pri odovzdaní balíčka dopravcovi sa všetka komunikácia o doručení prenáša na dopravcu. Preto sa s prípadnými otázkami počas prepravy musíte obrátiť na dopravcu.
GLS – zákaznícky servis
Telefón: +421 45 52 42 500
E-mail: info@gls-slovakia.sk
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 18 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadat číslo balíka a hneď uvidíte jeho polohu.
SPS – zákaznický servis
Telefón: + všeobecné číslo 16877
Kontaktný formulár: TU
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 16:30 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte jej polohu
Packeta – zákaznícky servis
Telefón: +421 221 201 135
Kontaktný formulár: TU
Sme tu pre vás: pondelok až piatok, od 8 do 18 h
Sledovanie zásielky: Stačí zadať trasovacie číslo a hned uvidíte polohu.
Podobné otázky
- > Ako je to s dopravou a platbou?
- > Čo mám robiť v prípade neúspešnej platby za objednávku?
- > Kedy a kde si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku v prípade osobného odberu?
- > Nepodarilo sa mi vyzdvihnúť zásielku načas. Ako to vyriešiť?