Pravidlá spracovania recenzií
obchodná spoločnosť Včelařství Domovina s.r.o.,
IČO: 093 38 781, so sídlom Lubno 15, 582 82 Habry,Česká republika, zapísaná u Krajského súdu v Hradci Králové, sp. zn. C 46131, ktorú zastupuje Josef Kölbl, jednatel, na predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na adrese vcelarstvi-domovina.sk
V našom e-shope uverejňujeme len overené recenzie od zákazníkov, ktorí u nás nakúpili.
Publikované recenzie pochádzajú výlučne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty v našom e-shope skutočne zakúpili. Recenzie môže zákazník vložiť priamo pod produktom na našom eshope alebo prostredníctvom Heureka.sk.
Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt?
E-maily s odkazom na vloženie recenzie obdržíte, pokiaľ nevyjadríte nesúhlas so zaslaním e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureka.sk. Nesúhlas môžete udeliť počas procesu objednávania bezprostredne pred odoslaním objednávky.
Poradie recenzií je možné nájsť na webových stránkach Heureka.sk recenzie je možné filtrovať priamo na týchto webových stránkach. Zobrazujeme všetky recenzie, či už sú pozitívne alebo negatívne.
Ako je zabezpečené, že recenzie produktov nie sú falošné?
Overené recenzie, vloženie hodnotenia. Iba zákazníci, ktorí zakúpili produkty na našich webových stránkach môžu zanechať hodnotenie týchto produktov. To zaisťujeme prostredníctvom Heureka.sk, ktorým je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke) a Vaše meno, priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie nášho e-shopu iba u zákazníkov, ktorí u nás nakúpili a hodnotia užívateľskú skúsenosť alebo produkt, ktorý zakúpili.
Ako mám postupovať v prípade, že mi odkaz na hodnotenie produktu nebol zaslaný?
Do 14 dní od obdržania objednávky máte možnosť nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu info@vcelarstvi-domovina.sk a potom vám bude zaslaný odkaz.
Tieto pravidlá pre zobrazovanie recenzií sú platné od 25. 10. 2024.