🤩Veľkonočné cenové šialenstvo: ZĽAVA 35 %🤩

Prečo bola moja objednávka zrušená?

Zrejme sme nedostali vašu platbu včas. Skontrolujte, či bola platba úspešná. Ak áno, pošlite nám e-mail na adresu info@vcelarstvi-domovina.sk. Skontrolujeme to a zistíme, kde je problém.

Proč byla moje objednávka stornována?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Zdeňka Paštiková

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Zdeňka Paštiková je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Zdeňka ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť. Neváhajte Zdeňku kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!