🚚DOPRAVA ZDARMA na všetko – ale len na chvíľu, DO 15. 1.📦

Nedostal som žiadny e-mail o objednávke. Čo mám robiť?

Prvotný e-mail s potvrdením objednávky sa odosiela automaticky. Ak ste ho nedostali, možno ste sa pomýlili alebo ste objednávku nedokončili. Skontrolujte ju ešte raz, opravte ju alebo ju dokončite.

Nepřišel mi žádný e-mail o provedené objednávce. Co mám dělat?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Michaela Michalec

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Michaela Michalec je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Miška ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť.
Neváhajte Michaelu kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!