🤩Veľkonočné cenové šialenstvo: ZĽAVA 35 %🤩

Nedostal som žiadny e-mail o objednávke. Čo mám robiť?

Prvotný e-mail s potvrdením objednávky sa odosiela automaticky. Ak ste ho nedostali, možno ste sa pomýlili alebo ste objednávku nedokončili. Skontrolujte ju ešte raz, opravte ju alebo ju dokončite.

Nepřišel mi žádný e-mail o provedené objednávce. Co mám dělat?

Podobné otázky

Medailonek Petra

Zdeňka Paštiková

Chcete si spríjemniť deň sladkou pochúťkou alebo máte otázku k objednávke? Špecialista našej zákazníckej linky Zdeňka Paštiková je tu, aby vám poradila a odpovedala na všetky medové otázky. Zdeňka ťaží zo skúseností z práce v rámci zákazníckej podpory niekoľkých internetových obchodov. Vie si rady s každým problémom a vo Včelařství Domovina sa na ňu môžete so všetkým obrátiť. Neváhajte Zdeňku kontaktovať (tel. +421 222 205 468, e-mail info@vcelarstvi-domovina.sk) a ona vám s úsmevom na tvári pomôže!